Asiakastyytyväisyyskysely syksy 2024

Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille kaikki kaikessa. Nyt haluaisimmekin tietää, mitä sinä olet mieltä meidän palveluista. Missä olemme suoriutuneet hyvin? Missä taas voisimme parantaa? Mihin meidän kannattaisi kiinnittää erityisesti huomiota?

Vastaamalla tähän asiakastyytyväisyyskyselyyn autat meitä hahmottamaan, mitä asioita voisimme kehittää tuottaaksemme sinulle parempaa palvelua. Tulemme käymään vastaukset läpi ja laatimaan kehityssuunnitelman huonoiten menestyneille väittämäkohdille.

Viimeinen vastauspäivä on 19.12.2024, jonka jälkeen kysely sulkeutuu. Voit vastata tähän kyselyyn anonyymisti tai omalla nimelläsi.

Referenssit

”Olemme olleet Elikon asiakkaina jo vuosia. Vielä neljä vuotta sitten toimintamme oli pienehköä kolmen hengen organisaation pyörittämää liiketoimintaa. Viimeisen neljän vuoden aikana yrityksemme liikevaihto on kolminkertaistunut ja sen myötä taloushallinnon tapahtumien määrä on myös moninkertaistunut.

Eliko on ollut vahvasti mukana tukemassa kasvuamme ja antanut meille mahdollisuuden keskittyä näiden vauhdikkaiden ja tapahtumarikkaiden kasvuvuosien aikana omaan ydinosaamiseemme. Elikon kustannustaso suhteessa palvelun laatuun ja henkilökohtaisuuteen ansaitsee arvosanakseen täyden kympin. Voin suositella.”